Khamis, 1 September 2011

Raya 2011

hidup dalam keluarga pak ali sememangnya banyak ceritera especially ceritera raya...
aku suka bila raya sebab banyak family balik then rumah tokwan aku semestinya penuh orang..
mahu tak penuh imagine anak tok aku ada 11 orang...
dan yang dh kahwin 8 orang dah jadi double..
campur my cousin lagi dlm 21 orang macam tu tapi tak semua la yang balik... sure la raya mesti kena bergilir-gilir. baru adil dan saksama...
macam-macam kisah dari before raya sampai esok tu nak raya pelbagai ceritera macam boleh buat cerpen sudah. hahhahaa.....
back to first raya ... hahhaa... memang best giler memang mcm2 kisah...

just picture told u everything ...


tahun ni family aku ambil warna tema purple...
see baju aku sama kan dengan mama aku ha kes baju ni pun ada kisah aduh semua yang berlaku ada kisah tersendiri .



family bujang + my grandparent tema greenish gitu hahaha paksu aku memang macam orang nak nikah ok serius ok hahahah memang lawak giler kalau korang tengok pic dekat bawah ni sure korang ingat dia nak kahwin 


boleh jadi cam ni '' aku nikahkan dikau dengan ....... '' hhahaha aku asyik kutuk paksu aku ja dia baca mampus den hahaha... btw dont worry sure dia tak baca hahahhaa....


ni family makcit zubai aku theme chocolate warna ni smart n nice bila pandang rasa lapar chocolate la pulak kalau makan chocolate DOVE sedap kan wah... yum yum...


acaq aku pilih tema greyniss tahun ni ramai giler orang pilih warna grey kawan aku pun ada yang tema grey memang tahun 2011 grey kot apa - apa ja lah yang penting duit raya masyuk hahhaa...


nak tahu AUNI FIRDINA and HAZIM ZUHAIL la raya yang paling nampak diorang happy and perkara yang aku tahu KAKI SNAP hahha memang banyak sungguh diorang jadi MODEL ok haha and most important PIC diorang comel and rasa cam nak kiss n hug je diorang.




hahaha see muka diorang happy kan memang la diorang ni jeles aku haha klau jadi budak-budak kan best haha tak payah nak control cantik ke macho ke memang sah-sah diorang dah nampak comel plus awesome 



sibling HAZIQAH HUZAIRAH and HAZIM ZUHAIL wah semangat koko hahaha... semangat sungguh diorang.


haziqah yang gorjess wah nice ribbon dear..

 

alisha dania the big eyes comel la dear wah wah wah wah i love u budak kecik bucuk masyam

 

auni how's ur raya??
hahha sure dia kata happy kan sampaikan wah tertidur malam tu awal letih maybe..
tapi yang paling best budak-budak zaman sekarang memang memilih duit raya kisah si budak kecik ni kan

tokwan : auni nah tolwan kasi duit raya
( hulur seringgit ja )
auni : tokwan tak pa auni dah ada
( sambil dia ambil juga )
see budak- budak zaman sekarang ni memilih duit ok tunjuk seringgit je dia cakap dah ada... hahaha nampak nye duit raya auni banyak ye hahaha.. tapi ambil juga hakhak...


penutup untuk hari raya pertama with PAK ALI'S FAMILY .... time to back home penat.
rehat berfb berblog bertidur. hahaha...
memang penat...
so said bye..
second raya aku x de bende nak cita tapi memang best juga sebab raya rumah kawan-kwan aku 
DE' QUEEN  n DE' KING 
yang paling aku tak boleh blah raya dekat rumah maha masyaallah malu habis kitaorang even dia buat open house sepatutnye main redah masuk ja tapi kami malu entah la kenapa....
apa-apa ja lah..
hahah..
so bye..
salam..

~SELAMAT HARI RAYA~


Tiada ulasan: