TUTORIAL : Button Follow

by - 4:32 PTG

assalamualaikum
hye peeps

macam macam macam macam hal la dalam dunia blogging ni.
dalam aku dok follow blog orang kan tetiba ada seorang blogger ni cakap

Aku : follow u
Dia : eh follower tak naik pun

aku dengan muka berkerut seribu aku cakap ha? macam mana boleh tak naik sedangkan aku dah klik button follower tu. aku pelik la. then aku try lagi rupayan button follower tu tak berguna hanya untuk hias bagi elok boleh la. untuk dapat follower HAMPEH. better buang then tambah GADGET FOLLOWER yang goggle punya lagi bagus. dan aku pun dengan serta merta buang button tu.


korang klik follow tapi follower kita tak tambah pun. dan memang tak berfungsi dan aku trauma guna button ni. 

'' WAHAI BLOGGER SEMUA BUANG LA BUTTON TU GUNA BUTTON YANG GOGGLE TU LAGI BAGUS ''


guna gadget ni lagi bagus weyh


berubah la.. kalau tidak memang mean kita tolak follower la. kesian orang yang aku follow. mesti tak lekat nama and muka aku dekat follower dia. oh sorry. aku pun baru tahu.
dan aku taruma nak klik button tu.

korang pun tukar la ok. jangan kita menolak follower macam kucing menolak ikan. jangan weyh. 

dan juga ada button yang boleh kot. sebab aku jumpa banyak button banyak yang tak boleh ikut nasib la. tapi untuk lebih baik tambah la gadget tu. 

bye

p/s: mesti ada yang cakap aku ni penipu kan cakap follow diorang tapi follower tak naik what the hell la kan aku ni. bukan salah aku ok. salah button tu. aku pun turut terkena.





You May Also Like

8 000 orang comment