Dedicated To Mieqa

by - 11:56 PTG

assalamualaikum
hye peeps

 "MIEQA DENGAR TAU LAGU NI FOR U DEDIACTE THIS SONG FOR U"


Nama : Amira Halim ( aku pangil dia Mieqa sesuka hati aku ja kan )
Umur : 18 tahun dah ( jangan nak perasan muda lagi okey )
Sekolah Rendah : SKBP ( aku sama dengan dia tapi waktu ni tak rapat sangat )
Sekolah Menengah : SMKKB ( waktu umur meningkat remaja ni la kami jadi rapat )
Hobi : online FB setiap masa ( ok aku tipu ja )
Favourite Food : Nasi kosong ja ( orangnya kurus sahaja )
Favourite Drink : sky juice ja ( thats why aku pandai buat sky juice huahuahua )
Nama Ayah : Abdul Halim ( nama glamour Uncle Halim )
Nama Mak : Sabariah ( nama glamour Aunty Sabariah la )
Sibling : 7 orang ( aku jeles dengan dia sebab dia ada kakak, abang , adik aku ni tunggul ja kesian )

eh tetiba aku boleh tulis biodata dia pulak. dan biodata yang sangat sahih lagi fakta lagi betul yah. tanpa sebarang penipuan. huahuahua :P

jom aku nak cerita tentang dia tanpa sebarang "penipuan" insyaallah hahaha!

kawan aku mieqa dia seorang yang sangat penakut ( ya ka penakut. ya kau kata ) tak percaya cuba bagi belalang dekat dia for sure dia lari punya lah aku jamin 100% la. 

dia kaki nangis kalau ada ja masalah sikit dia orang pertama yang akan nangis dulu. tak percaya cuba korang pergi kutuk dia apa apa dalam 10 minit macam tu mulalah dia meleleh ja air mata and hingus dia. aku jamin.

tapikan sekali kawan aku marah serius aku pun takut. ya la budak yang tak banyak songeh tetiba naik angin siapa tak takut kan. mahu sekali dia naik angin aku diam ja la kalau aku duk buat lawak bodoh macam selalu mahu kena bash nanti

seorang kawan yang baik yang boleh sentiasa ada dengan kita. tak kira apa jua waktu. kadang kadang bila aku sedih dia lah kawan aku dia lah tempat aku lap hingus sebab sedih sangat . tapi dia lah kawan yang diapanggil sahabat. i love her as my best friend forever until i'm die. 

tapi dia seorang kawan yang aku kena jadi kuat bila dengan dia sebab dia ni bila kena marah ka kena apa apa ka mesti dia takut so aku la kena kuat bila dengan dia. kalau aku lemah mean dia lagi lemah la kan. hahaha walaupun aku tak sekuat mana. sebab bila aku dengan kawan aku yang kuat aku jadi lemah pulak. aku pun tak faham so faham faham kan ja lah.

cukup la kot aku cerita tentang dia, walaupun cerita aku tak sebest cerita perkahwinan yusry + lisa . tapi tak pa semua ni untuk meraikan 

HARI JADI DIA YANG KE 18 TAHUN
SO AMIERA HAPPY BUFDAY
ANDA SUDAH TUA JANGAN NAK PERASAN MUDA SANGAT LAH !
GOOD LUCK IN LIFE !
HOPE OUR RELATIONSHIP AS A BEST FRIEND WILL END UNTIL I'M DIE
THANKS BEING MY FRIEND

okey tak payah nak jiwang sangat lah

ambil lagu ni 


p/s : jangan sedih sedih okey... esok ingat aku nak cake... jangan lupa bagi... tak bagi siap la.... birthday aku ada tak orang nak hadiah dekat aku blackberry ! kenapa aku perlu suka BB? oh no!



You May Also Like

0 000 orang comment