Isnin, 16 April 2012

Dentist? No!

assalamualaikum
hye peeps

I can't get no satisfaction

hari ni aku nak cerita satu masalah besar yang dihadapi dalam dunia Amalina Yaakub. aku nak bercakap sejujurnya aku

Aku Tersangat Tidak Menyukai Dokter Gigi

yes aku tak suka sebab aku takut dengan diorang walaupun diorang sehensem hensem mana pun muka diorang yang sangat pasti ketampanan diorang tidak mampu mengatasi ketakutan aku yang amat sangat dengan doktor gigi .

sorry to say la Klinik Gigi aku tak rela nak menjejakan kaki aku dekat situ, aku tak mampu aku takut la ishh tengok muka diorang pun dah seram inikan pulak tengok alat alat yang ada dekat dengan diorang tu serius menakutkan. menakutkan seperti nampak zombi kampung pinang oii..

sekarang ni gigi aku sakit dan aku tak tahu penyelesaian dia aku nak buat apa. mama aku suruh pergi cabut gigi, giler apa aku nak pergi memang tak ar aku nak bagi tahu. aku rela makan ubat yang besar warna biru yang sebesar penumbuk hulk dari pergi cabut gigi. hahaha.

masalah besar sungguh aku ni sebab takut dokter gigi aishh sangat tak patut.
apa apa pun adik adik yang sama seperti akak takut dengan dok gigi jadi silalah jaga gigi anda sebaik yang mungkin supaya ulat ulat bulu yang gatal dan miang tak merayap di gigi anda. wehehhee

ok bye



6 ulasan:

shiema sufian berkata...

SHiema tak pernah rasa sakit gigi. ok nak jaga gigilah (:

hamzah ian berkata...

doktor gigi ni bau diaorang sedap,. tak tau nape.. hahahahaha

zera eira berkata...

sakit gg buat kita rasa macam na guling2 kat lantai atau buat tarian naga je kan. hehe. sama2 la kita jaga gg k. heee~~

AMALINA YAAKUB berkata...

@shiema sufian sakit sgt tau shiema..

AMALINA YAAKUB berkata...

@hamzah ian erk biar btul? wahahaha

AMALINA YAAKUB berkata...

@zera eira hahaha tahu tak pa sakit sagt kalau kne