Jom Mandi Sungai !

by - 9:39 PTG

Assalamualaikum
hye peeps

yeah finally jom kita bercamping di Yan, Kedah !
it's awesome ! tiada kata seindah gambar, cewahhhh hhahaha
3 hari 2 malam satu memori yang best yang relax dan have fun.


secara jujurnya aku bukanlah kaki camping tapi boleh la kalau untuk suka suka hahaha tapi kalau every week korang ajak aku camping memang aku give up la sebab aku bukan minat sangat camping camping ni. errrr no no no.


finally we're here 4 orang bersama tambahan lagi 1 orang hehehe, apa yang penting muka keceriaan itu ada.



budak kecik tu comel sangat sangat :)


muka ini lagi hahaha


dilitupi kabus *cewah* bajet dekat negara 4 musim pulak hahaha


sesungguhnya manusia manusia itu sangat kecil


mandi sungai tak ajak *jeles* hahaha


yang penting ini semua awesome dan last day 
and tiba masa untuk say bye bye :P

------------------

habis dah tengok gambar jom kita bercerita hahaha, sebenarnya aku bukannya camping sangat pun cuma paling letih sepanjang camping tu is jungle tracking sebab aku dah lama tak exercise bila sekali kena jungle tracking aku akan rasa memang pancit la tengah jalan tu kena tarik nafas dalam dalam dulu la sebelum nak continue thats why sepanjang kami semua berjungle tracking aku senyap ja kawan aku yang lain mulut pot pet pot pet aku? ha senyap macam wujud tak wujud ja hahaha.

sebenarnya banyak kisah tersirat sepanjang camp ni tapi aku malas nak cakap panjang panjang sebab aku tak tahu nak bercerita tapi apa yang best hahaha semua lah best hekhekhek.

p/s : penulisan aku semakin hancur aku rasa hurmmm 
okey lah
bye bye :P



You May Also Like

0 000 orang comment