Mahkamah Syariah, Here We Are !

by - 3:26 PTG

 assalamualaikum
hye peeps

3 APRIL 2013
yes akhirnya kami disini, eh macam tak pernah pergi mahkamah pulak kan, ( tapi memang tak pernah pergi pun sebab kalau pergi motif untuk apa? ) so dengan tiket sebagai student nak buat lawatan jadi boleh la masuk dalam makamah and dengar a few cases yang berkaitan dengan perkahwinan dan hak penjagaan anak anak. aku pun tak berapa pasti sangat dengan kes kes yang aku dengar tu. biasalah mahkamah medan yang penuh dengan cases diluar jangkaan minda kita.


mahkamah syariah, interesting banyak benda disini kami dapat walaupun hanya sekecil kecil ilmu tapi ianya bermanfaat untuk semua. hope so.


dalam meeting room, erm just bincang apa apa soalan yang kami semua ingin bertanya itupun kalau rasa nak bertanya lah kalau rasa tak nak tanya just diam and dengar, semua soalan punya jawapan yang kadang kadang aku pun tak faham hahaha.


masing masing fokus dengan setiap patah perkataan yang diucapkan. 


thank you mahkamah syariah atas menyambut kami semua datang kesini. 
sangat rasa dihargai disini.


oh well kami bakal peguam syariah. eh ~~~~



haruslah punya muka sendiri.
awkward smile :)

sebenarnya banyak ja lagi nak cerita tapi rasa macam malas pulak nak bercerita, semua mood ingin menaip hilang kelaut, aku tak tahu kenapa mungkin aku perlukan ketenangan dahulu. oh dimana harus ku cari ketenangan itu.

see ya
bye.



You May Also Like

1 000 orang comment