Review : Cathy Doll - Suntection Sun White Serum Cream

by - 7:02 PTG

Assalamualaikum,

Benda baik untuk dikongsi, jadi jom aku kongsi produk apa yang best yang wajib ada dalam beg dan bawa ke mana mana, WAJIB! Memang semestinya kena pakai setiap pagi sebelum keluar rumah, nak pergi outing ka, kelas ka, pergi mana mana lah, vacation pun wajib kena pakai, kalau tak hangus la muka woii.

SUNBLOCK
Produk yang memang kena pakai setiap hari especially kalau kulit muka jenis aku, yang sepantas kilat kena burn bila cahaya matahari tu kuat sangat, kalau aku buat aktiviti luar memang kena pakai sebab yeahhhh macam biasa lah aku ni cepat kena sunburn, memang macam mana elak pun, tetap kena juga. 



Apa yang bestnya bila pakai, ada SPF45+++ memang boleh la elak cahaya matahari tu terus ke kulit kita.


Instruction dekat belakang.
Made in Korea of course.


Texture dia not so watery macam air yang mengalir deras yang memang macam basuh muka betul. NO NO NO
Thick texture but soft still feel light onto your skin.



Tak tinggal kesan putih dekat kulit, memang bila pakai dia terus natural ja, Tak ada nya nak white stain bagai dekat kulit macam tepung gomak.


Yang pasti aku in love giler guna, even dah habis pun aku guna, tahan almost 1 year and half even dia tahan 24 month which is 2 years, so memang affordable and you guys should try. Honest review dari aku.

Boleh cari dekat WATSON, GUARDIAN, or online dekat HERMO. Harga not more than RM40 kalau tak salah aku, lupa pulak. Boleh la check online harga dia tak pun pergi ja cari kekadang ada sales. Memang patut grab satu.

Bye
see you guys in the next post insyaallah.


You May Also Like

0 000 orang comment