Anyone Can Be Happy. If They Know How To Be Happy.

by - 8:39 PTG

Assalamualaikum 
hye peeps

Tumblr_mfoos0ualh1qe7mxjo1_500_large

" ANYONE CAN BE HAPPY, IF THEY KNOW HOW TO BE HAPPY "

tajuk aku kemain panjang, nak over ja bila bertajuk memang tak boleh belah. tapi aku rasa tajuk panjang lebih nampak ke"awesome"man disitu, itulah kenyataanya. yang kalian harus percaya :)

before aku nak buat add math aku ingat nak update blog la kononnya dulu tapi buka ja home blogger, otak macam blank ja nak update benda apa sedangkan hati rasa nak update tapi otak kosong then aku pun duduk depan laptop berjam sambil laptop tengok aku, aku tengok laptop, awesome kan? yeah i know.

tetiba otak aku yang kecil ni dapat idea untuk update tentang happy lepas tengok picture yang kawan kawan aku snap dalam pusat islam tadi hewhewhew. rasa suka pulak tengok walaupun muka aku antara semua lah yang paling comot sekali, itulah yang kenyataan tak dapat disangkalkan lagi.


walaupun comot tak pa cuba berlagak happy jangan terlalu tunjuk sangat kecomotan anda di depan orang lain, just jadi ja happy, benda tu kita yang boleh switch kan dia, bukan orang lain. benda begini kita boleh rasa ak on atau nak off. 

kita selalu cakap kita tak happy, tapi kita fikir ka yang kita sebenarnya yang tak nak happy bukan sekeliling kita yang tak happy tapi musuh dia DIRI SENDIRI. apa susah nak happy main game angry bird tu pun kadang kadang boleh buat kita happy or dengan dengar cover lagu dari encik mimpi pun mampu buat kita happy ( itu aku la tu kan ) even tengok aizat dengan misainya pun boleh buat kita happy hahaha 

tahniah terukir di bintang by Yuna yang dinyanyikan Aizat in AJL27 *saya suka saya suka* hahaha.

nampak senang ja nak jadi happy kalau kita tahu macam mana nak happy, tepuk pipi tanyalah diri, nak happy ka tak nak? your choice.

aku nak cakap kan tak yah la duk buat muka berkequt 2 juta tu tak nampak comel pun, masam ja 24 hours apa yang hang dapat? 

bye awak semua
love you !

p/s : mentang mentang semalam Black menang AJL tapi dalam kelas business math fulamak phone aku bunyi lagu penganti beb. *malu sambil tutup muka, dan sambung tengok lecturer*.

p/s : eh kalau orang luah perasaan dekat awak pun boleh buat happy juga tau hahaha :P tak kisah la perasaan apa pun. kihkihkih jangan perasaan benci sudahhhhh... kalau perasaan cinta? ha? ha? *i wait for you, for long time and at last you say it* thank you hahaha :P


You May Also Like

1 000 orang comment