FINAL EXAM : Tekanan Menjadikan Kita Rajin.

by - 10:34 PTG

Assalamualaikum
hye peeps

Tumblr_ml75pj2yha1snbovpo1_500_large

menghadapi detik detik untuk melangkah ke dewan final exam buatkan jantung yang sedia nervous ini menjadi semakin nervous dan nervous bagai mahu demam rasanya, tapi aku bermohon kepadanya supaya aku jangan didekati dengan virus demam untuk exam bagi semester ini, cukup lah untuk semester lepas aku merasai demam yang sangat teruk sedangkan minggu itu aku punya exam dengan 4 killer subject.

yeah untuk semester ini juga aku berhadapan dengan 4 killer subject yang boleh membuatkan otak aku menjadi tepu setepunya, aku bagai ingin letak otak ku disebelah dan dibasuh supaya ianya sesuci yang boleh agar apa yang aku baca, hafal, kira, faham mudah masuk ke dalam otak yang satu ini.

walaupun hanya 4 subject tapi aku rasa bagai aku sedang harungi 10 subject, sungguh aku rasa penat diwaktu ini, bagai ingin sahaja aku melarikan diri dari final exam. arghhhh bagai ingin sahaja aku jerit di playground sambil menghayunkan buaian selaju yang mungkin untuk hilang rasa stress ini tapi dengan adanya stress ni mampu membuat pemalas seperti aku menjadi rajin dalam sekelip mata.

sebelum aku jawab Final Exam 23 April 2013 - 29 APRIL 2013
maafkan lah semua kesalahan yang aku buat dan doakan lah aku mampu jawab dengan penuh tenang dan yakinya.
dan seangkatan dengan ku good luck.
untuk DAT2A do the best
untuk BFF forever ever aku good luck to sayang !

love
bye :)

You May Also Like

1 000 orang comment