Oh Hye Kita Dah Bebas

by - 2:26 PTG

Assalamualaikum
hye peeps



- tetiba rasa nak letak muka sendiri besar besar nak show kan bertaba bahagianya setelah final exam berakhir dengan rasminya pada 29 april 2013 tepat jam 10.30 pagi dengan paper lastnya financial accounting 1 - fuhhh.

sungguh terasa kepenatan di otakku hilang setelah berakhirnya exam, sungguh aku rasa penat dengan final exam bagi aku semester kali ni semua subject yang ada final terlalu berat bagai aku sendiri sudah merasa yang rambutku semakin luruh. aishh sungguh ini fakta.

apa apa pun hidup ini adalah cabaran, tanpa cabaran itu tak bermakna, kalau hidup terlalu constant di letak tempatnya sahaja, apa ertinya hidup kita, bila hidup punya turun naiknya baru kita sedar yang hidup ini bukan sebuah permainan yang boleh sesuka hati campak dan ambil. bila kita tahu hidup ini adalah satu perjuangan baru kita tahu ingin menilai hidup itu bagaimana.

terlalu banyak yang aku ingin cerita dan kongsikan diruangan ini mengenai moment hidupku hari hari, apa yang berlaku sepanjang tempoh aku habiskan semester 2 ini, terlalu banyak hal yang awesome dan membuatkan jari jari aku ingin sahaja menaip disini tapi yeah aku bukan robot yang tidak tahu letih jika asyik menaip sahaja, jadi aku kumpulkan cerita itu semua dan aku akan ceritakan di lain hari. mungkin ada yang kata, blog aku terlalu exposed bercerita tentang diri sendiri tapi apa aku peduli, blog adalah aku, yang mengungkap kisah harian aku, apa wujudnya blog ini kalau aku tidak bercerita mengenai aku.

blog ini wujud kerana aku ingin bercerita kisah aku hari hari, kerana aku bukan lah manusia yang sering share segala kisah aku dengan yang lain sebab aku takut kisah aku tak ingin didengari kalau aku bercerita ke mulut ke telinga jadi untuk aku mudah meluahkan rasa aku bercerita ke jari ke blog itu lagi mudah, kerana orang mampu memilih ingin membaca atau pergi meninggalkan dengan klik button pangkah. aku bahagia yang tak ingin membaca juga bahagia. kan? bukankah itu yang kita inginkan?

cuti hampir 2 bulan ini aku belum punya idea ingin buat apa? apa yang ada dalam otak aku hanya tidur makan facebook novel tweet line wechat whatsaap and etc. yeah itu sahaja aku rasa kerja yang ada mungkin juga boleh kerja di laundry abah and mama, idea yang juga cukup bagus saat ini hehehe. 

apa apa pun
HAPPY HOLIDAY
: SEMESTER BREAK :
WE LOVE YOU !



You May Also Like

1 000 orang comment