2013 : Selamat Tinggal

by - 2:00 PTG

Assalamualaikum


selamat tinggal 2013, semoga kenangan yang ada itu tersemat dihati dan pengajaran yang ada menjadikan aku seorang insan :).

tapi ini cerita lapuk, 2013 dah lama habis, hari ni dah 11.1.2014 dah pun, baru aku rasa nak update blog, mungkin aku busy, mungkin juga aku malas, mungkin juga internet seperti siput *tuttt*. dan aku rasa malas mungkin 70% dari pada busy dan internet. 

2013 banyak kenangan yang indah banyak juga kenangan yang pahit, adakalanya aku ingin melupakan kenangan itu dan adakalanya aku tak ingin lupakan, banyak yang berlaku sepanjang tempoh itu, tapi kita manusia harus belajar sesuatu dari sesuatu yang berlaku. mungkin pahit itu mengajar aku untuk menjadi manis. 

banyak yang aku ingin kongsikan tapi bagai tiada ruang untuk aku menulis, bagai jari aku malas untuk terus menaip, mungkin benar kata mama aku, "malas lebih banyak dari rumput yang ada dipadang", nah kau, falsafah. tapi itulah. 

throwback 2013 

- semester 3 yang sangat stress, dengan lecturernya, dengan subjectnya, dengan ceritanya.
- result semester 3 yang no dean, almost dean but bukan rezeki, #alhamdulilah
- plan holiday yang hancur berkecai.
- al-fatihah untuk wan yang pergi menemui pencipta-Nya.
- family day di pantai merdeka.
- start semester 4 ( practical sem ).
and banyak lagi tapi tak penting untuk diceritakan.

semangat 2014

- nak turun berat badan nak turun berat badan *hehehe*
- cousin tolong cari jodoh lol :P ( bising sangat aku masih sendiri )
- 20 years old, so be matured, be independent, no more crying, no more selfish, no more sulk, no more negative thinking, be more positive.
- be in love with the one i love, need, want, safe. 
- be in love with new me, new environment, new everything.


semua memory ada disini, dihati, dan juga bila gambar mula bercerita. i love love and love. 

" i'm nobody, so i can be what i want to be, and be with anybody i want, and do what i love, and be in love who i likes "

be positive for this year, and May ALLAH ease my journey and create a beautiful way for me. 

p/s : past is past, so let's create a beautiful today and tomorrow. 







You May Also Like

1 000 orang comment