Hello September

by - 7:34 PTG


: macam biasa picture ikhsan weheartit :

Rasa lama sudah aku menghilang dari dunia yang satu ni, dunia as keyboard warrior lol. untuk menaip kembali setiap ayat rasa sangat kekok, iyelah kalau dah hidup asyik dengan buku yang bernombor nombor nau kau. rasa penat pulak bila tengok balik semua nombor nombor tu. i need some space to rest!. 

Final kan dah nak dekat, so masa banyak yang perlu dibuang ke buku dan assignment. tak pa, penat sekarang dahulu nanti tua hang akan senang lenang. ingat tu Amalina. September is back dan aku pun tetiba muncul pada bulan ini dengan harapan adalah idea untuk menulis, tapi sebaliknya hanya penulisan sampah sebegini sahaja mampu aku tulis dan ceritakan di blog yang kian usang dan usang seperti rumah usang peninggalan zaman tok kaduk dulu. 

Bulan 9 bulan paling hectic aku rasa, banyak benda aku perlu siapkan, business plan oii bila hang nak siap, aku tak larat dah nak tengok, tapi luckily, buat dalam group rasa beban tu hilang la separuh walaupun masih rasa penat nak terkejar kejar banyak dateline kan. as an accounting student, not funny at all. hahaha. 

This semester a lot new thing yang aku jumpa, dan belajar. ada yang best, ada yang menyakitkan even ada yang membuatkan aku stress, tapi well hidupkan, nak tak nak, kau kena suka la. dan aku belajar untuk suka. masih dalam pembelajaran.

As a student kita tak boleh expect diri kita mampu buat semua benda dalam sekelip mata, seriously, kau perlu sabar dan sabar, baru kau jumpa jawapan. kena sabaq banyak nah. 

ohhh BTW, thanks guys yang sudi wish birthday seorang Amalina pada tanggal 23 August hari tu, yang semakin tua ke satu lagi tangga umur. oh aku rasa sangat tua bila umur yang bermula 1 dihadapan bertukar 2. *belajar belajar lah jadi matang amalina* 

tak da benda dah aku nak menaip, so bye. jumpa lagi dilain hari. Good Luck untuk student yang bakal hadapi Final Exam. doakan aku untuk DL. 

assalamualaikum.... :) 





You May Also Like

0 000 orang comment