Aku Busy

by - 6:35 PTG


Assalamualaikum

masuk bulan 2, hidup aku terumbang ambing dengan kerja yang macam nak bagi aku tak tiduq sebulan. penat woii hari hari tiduq 4-5 pagi pukul 6 dah bangun nak start pergi kelas yang entah lecturer mood ok ke idak. semester last semester paling mencabar dan membuatkan hidup rasa cepat la habis oii sem 6. aku nak belah. but luckily la, course aku tak da final project kalau tidak alahai merunggt lagi lah daku. 

manusia mana pernah lari dari merunggut, habaq mai siapa tak pernah merunggut? kalau orang tu tak pernah merunggut dia memang hebat, nak la kawan dengan dia, untung untung aku boleh jadi macam dia. hehehe. 

tapi mungkin penat tu akan berbaloi bila kita akan rasa bahagia. khamis hari tu aku baru lepas MUET's speaking, entah lah aku cakap apa benda. dengan tangan tiba tiba bertukar jadi parkinson dengan mulut tiba tiba nak tak nak keluar ayat, dengan otak yang tiba tiba tak mau bekerjasama bagi idea yang bernas. ciss... Al-Fatihah untuk diri sendiri. 

yang paling menyedihkan bila dalam masa seminggu siapkan research's proposal yang dah disubmit minggu lepas, itu lagi satu kerja giler, disebabkan kesalahan yang entah apa apa, nah ambik kau proposal buat lain. penat lagi, mengeluh lagi dan lagi. CSR CSR CSR pening kepala sudah memikirkan research tentang CSR. 

dengan test, quiz, case study, tutorial and what so ever, itu benda biasa tapi kalau dalam seminggu iannya berturut turut itu luar biasa, rasa kalau otak ni boleh bawa keluar cuci aku rasa penuh habuk sampah sarap keluar, sebab jammed. 

tapi as a student bersyukurlah apa yang ada, pengalaman datang sekali, moment pun datang sekali. jadi bergembiralah untuk sekali ini. i love you. 

aku nak stop merunggut dan buat kerja. bertimbun sedang menunggu. mengeluh tak baik. tapi nak buat macam mana kadang kadang mengeluh itu jadi sendiri. 

dah nanti aku layan hang lain nah blog. aku busy la. bye!






You May Also Like

0 000 orang comment