New Semester

by - 8:27 PTG

Assalamualaikum,

Menghitung hari ja nak kembali ke dunia yang sibuk dengan buku-buku yang tebal financial accounting yang entah ada berapa series, sibuk dengan assignment, test, and etc. Student kan mesti faham. Itu belum tiba kena buat FYP lagi. *flip shawl*

Tapi campus life la yang paling best, ada kelas cancel, ada mid sem break, ada sem break, and bla bla bla lagi yang bila waktu dah kerja, dah tak mampu nak cari semua tu. Pasti rindu.





Hye semester 1 2016/2017, aku kembali sebagai student. Alhamdulilah everything went well dekat upm, walaupun kadang-kadang rasa serba tak kena dekat sana. Kadang-kadang sumpah rasa nak ja cepatkan masa 4 tahun dekat sana. Bila aku rasa macam tu, aku belajar tenangkan diri sendiri dengan cakap *sabar la Amalina, ini jalan yang dipilih, jadi buat yang terbaik.* itupun dalam bercelaru hidup, dalam hati ada niat nak sambung master. *hakhakhakhakhak* 

Bila aku nak melangkah balik ni, aku harap sangat semua baik-baik ja nanti dekat sana. Hati tolong lah jangan bukan-bukan, tolong lah jangan buat perangai, tolong lah fokus dan kuat. Please!

RINDU!
Semua yang ada dekat sana sebenarnya, rindu mereka-mereka yang selalu layan perangai entah apa-apa aku ni. Mungkin hati berat nak balik tapi bila ingat semua yang ada dekat sana, so Amalina semangat la sikit. 

Say hye juga untuk college baru, hye serumpun, hye kolej 14. Tolong la baik-baik ja. Ohh by the way, bersedia lah nak berebut bas lagi, student perempuan upm, memang betul-betul unpredictable bila naik bas, entah keberapa puluh kali aku kena tolak depan pintu bas. Masyaallah sister, anda hebat tau, iya la Amalina yang chubby sangat ni pun, sis sis boleh tolak sekali ja terus masuk dalam bas aku ni ha. Pada yang aku terpegang tangan tu, ye awak yang berlebai putih tu, maaf la tak perasaan, *sumpah tak perasaan*. Astafirullah betul naik bas. 

Tapi itu lah pengalaman kan, seorang yang lemah lembut pun boleh jadi kasar betul. adoi la. Just be have fun and enjoy every moment there. Suatu hari nanti mesti kita rindu semua yang ada dekat sana. 

" One day when the right time comes
Insyaallah, Allah will ease everything
but till now just focus on our priority
if Allah will then we don't have to worry "

hye upm
hye fep
hye cafe
and
hye to coffee

bye.


You May Also Like

0 000 orang comment