Hye February : 2017 Goals

by - 7:28 PTG

Assalamualaikum,
Dah masuk bulan Feb untuk tahun 2017, cepat kan masa, so aku sebagai manusia yang tersangat rasa nak ja cepat kan masa supaya cepat-cepat aku habis belajar, tersangat rasa wow.

SERIOUS TAK TIPU, AKU SUKA DUK KEDAH LAGI! alasan paling relevan ada ma dan abah. Dekat sana? adeh memang bukan tempat yang masuk dengan jiwa lah. Duk sana hanya 1 sebab "BELAJAR" masih stay masih jadi nerdy masih jadi pendiam ohhh dekat sana sebab dengan tiket yang aku pegang "BELAJAR". Aku suka study tapi nak dekat ma dengan bah. *Dah 23 tapi aish......*

I LOVE MY HOME! everyone does.

okeyyyyy dah.... perasaan pelik pelik tu start la datang kan since cuti sem dah nampak bayang-bayang dia nak pergi.

2017.
Personally, every year aku akan ada goals, dan setiap goals yang aku buat every year aku akan brought forward, seriously! Jawapan mudah, sebab tak tercapai. okey HAMPEH!

So tahun ni aku kembali dengan goals yang goals tahun lepas dan tambah sikit goals tahun ni. hakhakhak. arghhhh janji hidup ada goals.

GOALS PALING BEST setiap tahun "NAK KURUS" mula lah nak start makan makanan yang clean, jangan asyik buang sayur letak tepi, omg me kennot la, sayur bukan makanan yang best, tapi sebab kan nak diet, nak makan makanan yang sihat, okey CUBA!

Goals yang paling LATEST bila aku nak start jaga muka bagi nampak bersih, nampak la rajin aku tu untuk January, walaupun kadang-kadang terbabas juga malas nak jaga. Aku mula tambah banyak product dalam skin care aku, macam aloe vera jadikan masker hari-hari, start scrub muka lebih rajin, pakai cream itu ini, ohhhh one more pakai makeup guna brush. wow sangat untuk diri sendiri. Hopefully rajin aku ni berlarutan sampai ke tua. Jangan 3 bulan awal ja lepas tu semua tu jadi perhiasan atas meja. hurm


muka cerah kemain, hasil foundation yang color jauh beza dari kulit aku yang memang gelap nak mampus ni. *Dato Vida tolong sponsor saya bagi putih ceqah sampai bersinaq* hahahaha

Mama start complain nampak aku makin berisi

"Ina, kenapa makin berisi?"
Sebab ada ma depan mata.
"Ha ha ha" (tak ikhlas)"
Sampai hati ma, balik sana catu la makan macam ni.

Benda ini normal bila balik rumah cuti-cuti bahagia dengan rumah dan bilik sendiri, nak pulak dijamu makanan yang dimasak oleh ibu tersayang, dan dah kenyang, duk depan tv, buka tv, main phone tertiba krohhhhhh. Ohhhh Amalina tak cool langsung. 

Ada aku kisah, yang penting goals segala ni mungkin start bila dah balik Uni, trust me kalau balik Uni semua goals ni boleh dicapai dengan cemerlangnya. hooooo

By the way, good luck untuk result yang bakal keluar ni. Dah tak yah nervous sangat lah kalau dah check simulasi and tau result dah. hahaha. Simulasi kalau di check memang rosak cuti oii.

Apa pun semoga tahun 2017 ni memberi kebahagiaan kepada semua, dan semoga February membawa keceriaan sepanjang bulan ini.

Ehh HAPPY BIRTHDAY BEST FRIEND yang celebrate birthday this month. 13 and 25. Be good and stay good. Stay pretty my girls.

Itu ja.
Bye!
Love you
muach





You May Also Like

0 000 orang comment