What's In My Bag #SchoolVersion

by - 10:18 PG

Assalamualaikum,

I'm back again, yeah!

Miss me? Yes you do!

Wahahahahahahahahha

When everyone do a video about this matter, but I am not a good vlogger then lets be in written because I am also not a good blogger too, but who care man!

Conversation with my very good human being in my life :)

0) bawa apa ja dalam beg pergi kelas tu?

barang nak pergi kelas la.

0) ada bawa orang dalam tu nampak berat tu? buku nak pergi kelas banyak sangat ka? bahaha

karut apa aih! 

So let see apa yang aku bawa pergi kelas sehari hari, itu pun kalau hari tak ada kena bawa buku setebal alam lah, kalau yang tu backpack la dik non, kalau tidak larat nak pegang 2 buku setebal alam dalam 1 masa. Memang lepas tu tak payah pergi gym, muscle terbina sendiri arghhh. 


Barang tak ada la banyak mana dalam tu, tapi manusia itu asyik sungguh comment cakap beg aku itu ini lah, so let's begin. 

Even aku rasa post kali ni macam merapu tapi arghhh apa apa la. Kalau nak baca, baca okey. Kalau tak nak dah dah dah stop, baca benda yang lagi berfaedah.




Beg beli dekat Padini around RM 20 aku rasa.
Actually yang dalam round dekat beg tu aku ada letak button badge tapi entah la aku hilangkan atau jatuhkan dekat mana, sampai ja bilik, tengok tengok satu persatu hilang dibawa masa mungkin. Ada yang aku pakai sehari ja, pastu esok dah hilang. Aku ni memang la!


3 benda wajib!
Notebook
Pencil Bag
Calculator - Wajib!tak boleh tinggal. 
Apa guna kau student acc tapi at the end calculator pun tak ada kan.


berkecamuk hidup bila buka.


stuff stuff yang normal person ada


Ini tak ada la wajib sangat tapi kena ada la kalau tidak 
Purse - its all about money and cards wahaha
Makeup bag - lepas solat sebab tak nak nampak muka macam sayur toge tahu? (bean sprout) hahahahahaha


File - Ini kalau tinggal, note and slides lesap sepanjang hari lah, pastu mula la mata pun kemain buat kerja juga. Kerja buat tahi mata. I can't focus without any notes! Just slide dekat depan, or lecturers just pong pang dekat depan at the end aku buka phone aku main phone.


Tissue - kawan sejati sepanjang zaman. Aku cepat gila peluh, ada tips?
Mentos/any benda yang masam atau berangin - Ubat sepanjang kelas
Biskut - lapar! wajib! mana boleh dalam beg Amalina tak ada makanan.


Just other stuff yang kadang-kadang tertinggal
Ear phone - kadang-kadang nak kan privasi, ewah!
Matric card - in case nak masuk library, or nak naik bas or apa apa. Nama amboi! pendekkan la sikit, ini selamat tak letak nama penuh terus kan. 
Kunci - tak masuk bilik kang nanti.

Itu ja yang aku bawa sehari hari, tak ada yang pelik pelik yang abnormal sangat, tak ada la aku bawa Bunnynna aku ikut serta pergi kelas. Dia duk dalam bilik diam diam sudah. So done it! 

Bye!
See yah!
Love yah!
Happy semester break 

You May Also Like

0 000 orang comment