Internship - Life As An Accounting Student

by - 7:17 PTG

Assalamualaikum,

Selamat datang bulan 3, dah 1 bulan aku lalui hidup sebagai trainee dekat Baqir Hussain & co. #Alhamdulilah aku boleh cakap yang semua went well. I just love can be a part of them. Serious! semua orang memang baik belaka kat sana, tak ada nak rasa macam pergi hari ini, esok sumpah dah tak nak pergi. NO!

Banyak benda aku explore, even sekecik kecik hal nak post surat sampai lah kena tanya itu ini dekat client. Tiba-tiba aku rasa macam

"wow! amalina hang dah besar rupanya, tak sangka, hang mampu lalui hidup yang sebegini."

Rasa macam nak sayang diri sendiri sebanyak yang boleh. Sebab siapa yang kenal dengan aku secara peribadi, tahu la aku ni macam mana. Paling ayat cliche orang selalu cakap. Anak tunggal gitu lah. spoil! hahahahhhhahahahahahahhha

But no more weyh~~~~~~~~~~~~~~~~~~


JANGAN #KECAM LEPAS NAMPAK AKU SELEKEH SANGAT DIHADAPAN TU 
bahahahhahahahahahahahahaha

Sekarang ni, aku cuba kurangkan tempek segala macam makeup dekat muka kecuali memang aku rasa rindunya nak tempek foundation plus concealer 2 inch. Kalau tak after habis skincare regime aku, aku pakai sunblock dan aku dah siap, pakai lip tint ja, sikat sikit kening yang serabut tu so memang begitu la hari hari aku. 

Ada cerita di sebaliknya kenapa, see you in the next post la, kenapa aku cuba elak makeup.

Sebagai student akaun yang bagus sememangnya, kena intern selama 6 bulan, nak ka tak nak ka, as upm student, gitu la. So aku just enjoy semua moment sepanjang 6 bulan. Memang pengalaman yang aku tak kan jumpa dalam kelas. #goodjobself

Tapi aku masih ada lagi setahun la, tak habis lagi juga belajar, after internship, masuk balik kelas dan mula sibuk pulak dengan FYP, hope sangat SV aku okey ja dengan tajuk aku nanti. Pening juga nak memikir nya. Kalau rasa yang nak masuk minang aku tu, kejap ar tak habis lagi belajar, habis belajar kita bincang okey. hahahahhahahahahahaha. #chills #siscubabuatlawak

Yang pasti, semuanya okey sahaja. #mesowell tak boleh la nak cerita lebih-lebih bab internship ni sebab p&c. 

okey gerak dulu guys.
see you again when you see me again here.



You May Also Like

0 000 orang comment